PT-Nettan

Träning i vardagen

Ordningen återställd

Kategori: Allmänt

Simon är hemma igen. Han spenderar de flesta timmarna i sängen eller så går han sakta omkring, halvt böjd som en gammal gubbe. Barnen har lyssnat på mina förmaningar om att inte klänga på honom och hittills har de inte varit det minsta jobbiga. Försiktiga kramar har de gett.
Pappa jag har saknat dig hela veckan, säger Albin när vi kommit hem. En dag kan nog kännas som en hel vecka för små barn.
Jag har numera tre personer att passa upp och kommer nog inte få en lugn stund under detta påsklov. Får försöka hitta på lite aktiviteter för barnen, så att vi inte bara behöver tassa på tå.

KOMMENTARER:

  • william witsman säger:
    2010-03-31 | 22:54:55
    Bloggadress: http://sadarlagomkul.blogspot.com

    Aj då. Men inte så farligt ändå. Jag opererades akut för blindtarm en påsk för 25 år sedan. På den tiden fanns inte bedövning än. Läkaren kom in med en rätt ovass såg och några smutsiga skalpeller. Drog några snitt lite slumpmässigt. Var nog lite på örat. Fick fatt i blindtarmen och sågade av den. Tryckte in tarmarna, hade sen inte tid så jag fick själv sy ihop. Tog en alvedon och cyklade hem. På en enhjuling. Vi hade inte råd med tvålhjulingar på den tiden. Berätta detta för honom när han ojar sig...

Kommentera inlägget här: