PT-Nettan

Träning i vardagen

Lutar mig bakåt

Kategori: Crossfit

Klockan är 21.56. För exakt tolv timmar åker jag och Thea för att handla färg. Grabbarna drar till Billa för att klyva ved. Nu när jag tittar på klockan inser jag att jag varit igång i nästan exakt tolv timmar. Det är först nu som jag sätter mig ner i lugn och ro. Herregud.
Theas rum är klart och sakerna på plats. Nåja, nästan alla. De nymålade hyllorna ligger fortfarande och torkar. Sedan beslutar jag mig för att ta upp en garderob istället för byrån hon har. Lådorna har börjat trilskas i den. Och då ser jag att ena väggen på garderoben är målad i en mörk och ful gul-färg. Drar på mig målarbyxorna igen och rollar på med vit-färg. Känner mig ganska less på att måla nu om jag ska vara ärlig, men det känns gött när man ser resultatet.

Igår blev det ett crossfit-pass i sena kvällen. Barnen hade lagt sig och klockan var nog nästan halv nio.

4 varv på tid:
5 (1 hängfrivändning + 3 push-press)
120 jump rope singles

Min tid: 12,26

Sedan lite magträning.
Situps + russian twist
4-5-6-7-8

Imorgon väntar en dag med barnen. Bara med barnen. Inget annat ska komma ivägen. De har fått stått tillbaka nu när vi haft saker att göra på var sitt håll. Nu sängen.
Kommentera inlägget här: