PT-Nettan

Träning i vardagen

God Jul

Kategori: Allmänt

Det är julafton och jag tog sovmorgon. Ingen julstress här inte. Och det var tur att jag gjorde det, för nu är jag bombarderad av frågor från barnen. Jag vet inte om jag orkat svara på samma frågor i två extra-timmar.

När kommer TOMTEN, mamma?
Då kommer han att säga God Jul Albin.
NÄR kommer tomten, mamma?
Ska vi sitta här då?
När KOMMER tomten, mamma?? Vilken tid?
Jag längtar tills jag får öppna paketen.
Det är jättelång tid kvar.

Visst är det sött med exalterade barn. Julen är verkligen barnens högtid, med den förväntan, längtan och glädjen som bara små barn kan känna.
Vi åker till syrran en sväng på julfika idag och sedan åker vi till Billa och äter julmiddag, träffar tomten och spelar spel.
Kärlek till er!

Kommentera inlägget här: