PT-Nettan

Träning i vardagen

På't igen

Kategori: Crossfit

Nu är jag där igen i denna förhatliga svacka. Jag försökte hålla igång med träningen i början av hösten, men sedan blev jag krasslig och efter det rejält förkyld. Nu är jag frisk, men soffan har plötsligt blivit mjuk och mycket skönare att sitta i. Slöa i. Äta kvällsfika i. Och det sistnämnda känns ju inte alls bra. Peppa mig att komma igång igen, snälla!!

Idag gjorde jag dock ett försök på min motionstimme, men fy satan vad jobbigt. Jag trodde helt ärligt att jag skulle svimma och flera gånger fick jag stanna upp och vila. The bottom is verkligen nådd.

På tid, 4 varv av:
6 Marklyft (40kg)
20 Svingar (12kg)
8 Lateral jump burpees över stången
16 Jumping Jacks

Tid: 16:43

Om en månad ska jag klå det. Peppa mig!!

Och jag som älskar danska, tycker att onsdagarna är tråkiga nu när Bron har slutat. Vilken serie. Vilken story. Vilket skådespeleri. Jag hoppas att det kommer en fortsättning. Simon spelade den här låten för mig häromdagen och jag fastnade såklart. Det er dansk.

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2011-12-01 | 23:12:42

    Åh, gillade också Bron!! Tänkte på det idag, att det avslutades ju på så vis att det kan bli en fortsättning. Hoppas det! Gillar också Rasmus Seebach förresten :-)

  • Marii säger:
    2011-12-02 | 09:31:45

    Klart att du ska fortsätta träna!! Man blir ju piggare bara men väl bestämt sig-snart jullov och då kan du väl träna så det sprutar svett??! heja på!!

Kommentera inlägget här: