PT-Nettan

Träning i vardagen

Renovering i stå

Kategori: Allmänt

Äntligen är jag frisk. Byxorna hänger och jag har nog gått ner två kilo i vikt under dessa dagar.
Jag saknar crossfiten. Jag har inte tränat på en hel vecka, men om någon dag ska jag köra igång igen. Vårt gym står klart, redo att användas. Vi ska lägga gummimattor och sätta upp speglar också, men allt har sin tid.

Vi har så många saker igång samtidigt, men ingenting blir riktigt färdigt och jag stör mig enormt på det.
Alla våra projekt går hand i hand och det är helt omöjligt att göra något före det andra. Och då stör jag mig ännu mer på att vi aldrig får hit en rörmokare som kan hjälpa oss bli klar med bastun och duschen. Allting hänger ju på att det blir färdigt först. Så, nu har jag spytt lite om det.
Här kommer lite före och efter bilder på denna omtalade duschdel.

Före..... Plastgolv och våtrumstapet.





Efter..... Kakel, klinker i både bastu och dusch och ny bastudörr.







Behöver jag säga att jag längtar tills det är klart?

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2011-02-26 | 15:35:46

    Åh vad snyggt!!!

Kommentera inlägget här: