PT-Nettan

Träning i vardagen

Laddade

Kategori: Allmänt

Farmor och farfar tog kidsen till Rövarbyn idag. Det blev så lugnt och stilla här hemma att jag inte alls kände för det jag skulle ägna min dag åt. Att städa. Hur kul är det på en skala? Så jag tog en skön tur in till stan istället, köpte nattlinnen till Thea och små presenter att ta med till barnen. Sedan kom jag hem och fick lite dåligt samvete att jag slösat bort tiden, så jag fixade tillslut tvätten och packade min och barnens väskor ändå. Imorgon drar vi iväg på årets bilsemester Stockholm - Vimmerby - Stockholm - hem. Mamma och pappa ser efter huset.



Jag har lagat Albins älskade snutt för hundraelfte gången. Att få till en snygg lagning finns inte på kartan längre, nu gäller det bara att täppa till alla hål.



Ni hänger väl med på resan?

Kommentera inlägget här: