PT-Nettan

Träning i vardagen

Nu ni...

Kategori: Allmänt

Besöksstatistiken ökar men jag vet inte vilka ni är som läser. Det är faktiskt lite tråkigt med denna envägskommunikation, även om jag bara skriver för mitt eget nöjes skull.

Jag ska ställa en fråga jag länge undrat över men aldrig vågat ställa av rädsla för att inte få en enda kommentar. Så nu hoppas jag verkligen att ni svarar!!
Min stora, vida fråga är: Vem är du som läser min blogg? Vart bor du? Berätta om dig själv! Kom igen, give it to me!

KOMMENTARER:

  • Tanja säger:
    2011-03-30 | 00:10:29
    Bloggadress: http://www.misshute.blogspot.com

    Hej Tanja heter jag och försöker och få flera läsare att dels hitta till min blogg och att kommentera och läsa lite, man vill ju nå ut med de man skriver...

    Jag bor i oskarshamn...

    H de ;)



    www.misshute.blogspot.com

  • Marii säger:
    2011-03-30 | 08:33:39

    Ja, farmor o farfar läser ju om gullungarna...och om ditt o Simons liv! Det är kul!!!!

  • fannyjosefin (www.fannyjosefin.webblogg.se) säger:
    2011-03-30 | 22:06:39
    Bloggadress: http://fannyjosefin.webblogg.se/

    http://fannyjosefin.webblogg.se/2011/march/tavling.html#comment



    NU har jag en tävling på bloggen och lottar ut en bloggdesign helt gratis, det kostar egentligen 30 kr och nu kan du få en gratis! Går in på länken här över och anmäl dig! puss



    och förlåt om jag stör med denhär kommentaren!

  • Åsa säger:
    2011-04-01 | 08:36:36

    Hej Anette!

    Jag har helt fastnat i din blogg! Det är kul att läsa om er för man känner igen sig i så mycket med barnen och försöken att få tiden att räcka till! Och tyvärr även om alla förkylningar ;-)Du skriver väldigt underhållande!

    /Idrotts-Åsa

Kommentera inlägget här: