PT-Nettan

Träning i vardagen

Dagarna som går

Kategori: Allmänt

Veckorna bara susar iväg. Känner ni det också?
Imorgon är det torsdag och det är snart helg igen. Både jag och Thea har utvecklingssamtal imorgon och det kan ju bli intressant. Från båda håll. Simon går på Theas samtal, men mitt eget kan jag ju inte leja bort, så nu sitter jag här och försöker strukturera mina ostyriga tankar. Det är inte lätt att vara framåtsyftande när jag inte vet något om hur det ser ut nästa år, eller vad jag får för tjänst. Nåväl. Jag ska göra mitt bästa. 
På fredag åker jag in till stan med niorna för ett besök på ungdomsmottagningen. En timme där tar en hel förmiddag i anspråk för vår del, tack vare avståndet. Men de får ju se lokalerna och den otäcka gynstolen. Det kan ju vara bra.
Jag känner mig mycket piggare idag än igår, så kanske, kanske blir det lite träning imorgon. Men, nu ska jag bänka mig i soffan och se det sjätte avsnittet av Bron.

Kommentera inlägget här: