PT-Nettan

Träning i vardagen

Annorlunda

Kategori:

Jag fick en lite annorlunda start på dagen denna torsdag, men det är ju det som är så härligt med detta jobb. Ingen dag är den andra lik. Och det är inte alltid det går som man tänkt sig. Planeringstiden kanske går om intet eftersom något viktigare måste tas om hand, men lika fullt kan det där annorlunda vara något fint också.

Det är en bra torsdag och jag får äntligen besked om att jag nu har en grundanställning på heltid. Inte längre bara 85%. Efter alla långa år har jag nått ända upp och det känns skönt. Att vara framme.

Liten dipp fick jag dock. Vi kom sist i klasskampen. Hur fan gick det till??

KOMMENTARER:

  • Marii säger:
    2012-08-31 | 10:22:54

    Grattis-efter alla år får du äntligen heltid!!

  • Anette säger:
    2012-08-31 | 18:15:41

    Tack! Känns riktigt bra!

Kommentera inlägget här: