PT-Nettan

Träning i vardagen

En lördag helt i min smak

Kategori:

Sune-bio idag med halva familjen Strömberg. Den var riktigt rolig. Det tyckte även barnen även om de nog inte förstår det där med kärlek ännu. Skönt lördagsnöje i alla fall.
Sedan hem och fixa middag med samma familj. Tre-rätters. Väldigt gott. Och roligt att göra det ihop. Skratt, vin, höga röster och vi pratar i mun på varandra.
Nu bloggar jag mitt i läggningspausen av lilla H. Jag och Carro har förlorat oss bland alla fina kläder från Bonprix. Karlarna lirar Wii. Barnen lite här och där. Organiserat kaos.
Snart dags för lite spel. Ett riktigt spel, lite som frågesport fast med helt vansinniga frågor. Vem som helst kan vinna. Man behöver alltså inte vara allmänbildad för att vinna. Kanske något för mig? Jag brukar ju vara en fena på att gissa rätt. Eller?

Kommentera inlägget här: