PT-Nettan

Träning i vardagen

En dag för shopping

Kategori: Allmänt

Har haft en topphastighet på 175km/h idag. Men man får ont i öronen av så höga farter, speciellt i tunnlar. Jag tar tåget till Umeå och har en toppendag i mitt eget sällskap. Strosar i solskenet med solbrillorna på, tittar på folket och äter focaccia (stavas det så?) till lunch. Esprit levererar som vanligt och jag fyndar för halva priset på Sisters.
En helt knasig bild på jeansen jag inte kan lämna. Jag ser nästan gravid ut på bilden, men så är inte fallet. Vi kan låtsas att det är tröjan som sitter konstigt. De ser inte så märkvärdiga ut, men är väldigt sköna och de sitter bra där bak.
 
 
Vad smidigt det är att åka tåg istället för buss. Bara hoppa på och betala där man sitter. Inget meck med biljetter. Och fort går det som sagt.
 
 
 
Kommentera inlägget här: