PT-Nettan

Träning i vardagen

Klarar vi oss?

Kategori: Allmänt

Det blev inget Alanya igår. När vi gjort oss klara för att åka knackade vi på hos familjen Strömberg/Thoresen och då visade det sig att Carro mådde dåligt. Vi vågade inte chansa utan stannade kvar på hotellet och åt en väldigt god pepparstek istället. Det visade sig vara ett bra beslut för Carro hann knappt gå utanför dörren förrän hon fick vända om. Hon lär ha varit risig inatt, lilla Hedvig likaså, men är på bättringsvägen. Den stora frågan jag ställer mig är om vi andra kommer att klara oss? Bara av att jag vet att hon är dålig känner jag mig illamående. 
Vi gick en runda här på byn efter middagen. Barnen fick fotbollströjor, Torres och Zlatan, sandaler till Thea, halsband och diadem. 
Vad som händer ikväll återstår att se. Håll tummarna åt oss att vi förblir friska. Snälla.
Kommentera inlägget här: