PT-Nettan

Träning i vardagen

Klasskampen

Kategori: Allmänt

Klasskamp stod på schemat idag. Jag följde min åtta genom alla nio grenar och vad roligt vi hade. Vilket gäng! Så positiva och glada hela dagen. Peppade, kämpade och skapade en riktig laganda. Underbara är dem!
Jag och Magnus bjöd de på en uppvisning i scoutfylla. Jag menar, man måste ju visa sin uppskattning på något sätt, eller hur? Och det slutade ju rätt ner i backen för oss båda. Ingen chans i världen att jag kunde springa rakt fram efter tio varv runt en pinne. Men som vi skrattade! Eleverna filmade också. Så nu väntar jag bara att det läggs ut på något forum med en rubrik i stil med "I fylla med lärarna"...
Nåväl. Nu väntar vi spänt på resultatet. Någon segrare är vi nog inte, men förhoppningsvis inte sist, som förra året.

Kommentera inlägget här: