PT-Nettan

Träning i vardagen

Vilken dag

Kategori:

Jag började dagen med att åka till naprapaten. Hon masserade och knäckte nacken så det bara sprakade om det. Mosig och trött efteråt. Ont i bakhuvudet. Men det gick över och nu känner jag knappt något. Musklerna börjar kännas lite mjukare. Det är bra. Ny tid om två veckor.

Det var hett under solen idag. Fantastisk syn att titta upp och se en klarblå himmel utan ett moln så långt ögat kan nå. Otroligt väder.
Brännbollsturnering stod på schemat idag och pågick hela dagen. Final under gassande sol och dammet låg spm en dimma över grusplanen efter alla springande fötter. Vatten gick åt som smör i solsken. Bara jag stod där rann svetten om mig. Eleverna gjorde det bra som kämpade så hårt i den värmen.

Dagen avslutades med årets första dopp. Jag och barnen for ner till Kärringberget och svalkade oss. Behövdes verkligen. Underbart skönt!

Kommentera inlägget här: