PT-Nettan

Träning i vardagen

Adventsfika

Kategori: Allmänt

Första advent står för dörren. Adventsfika i tidiga morgonen på jobbet. Mysig start. Jag kom dit med tom mage halv åtta. 
Frukosten blev nämligen utbytt mot ett samtal med mamma klockan sex på morgonen. Pappa är dålig, åkte in med ambulans inatt, löd sms:et jag läste strax innan. 
Så, skinkmackan och fikabrödet var precis vad jag behövde då. Skönt med lugn och ro innan dagen tog fart. En stressig sådan, men det gick.

Jag har inlett helgen med att baka lite. Fick hjälp från Albin. Lussebullar i alla dess former och storlekar. Jättegoda.


Jag tänkte göra julfint här i helgen. Gardiner ska upp, stakarna och stjärnorna. Albin har hockeysammandrag och jag har en kasse rättning. Fina alster från eleverna. Det blir en angenäm läsning, men som dock måste göras och bedömas. 

Kommentera inlägget här: