PT-Nettan

Träning i vardagen

Det rinner iväg

Kategori: Allmänt

Dagarna går. Veckorna rusar. Jag hade nästan glömt att det är advent till helgen. Har haft annat i huvudet. Men ljusstakar och krims-kramset ska upp. Lite mysigt är det ändå.
Mycket på jobbet. Prov och redovisningar avlöser varandra och jag känner lite stress faktiskt. Att hinna allt jag ska innan betygsättningen. Det är bara två veckor till dess och jag har inte tänkt ett dugg på det heller.
En dag i taget har det blivit.

Och helgen då? Simons jobb bjuder på julbord på Varvsberget imorgon. Det är sammandrag för Albin på lördag och så ska vi äta middag med gänget. Söndag är väl den dag jag får ägna åt advents-görmet. Thea ska ha en kompis här också. Och jag har rättning som vanligt. Ingen vila ingen ro. Inte konstigt att dagarna går fort.
Kommentera inlägget här: