PT-Nettan

Träning i vardagen

Blöt helg

Kategori: Allmänt



Alla Sundbergs i en soffa. Efter några försök med självutlösaren satt bilden.
Middag i Billa och vin igen. Det har blivit mycket sånt den här helgen...och ingen träning. Jag har knappt varit ute och gått. Så svinigt kallt och att gå på is gör att jag spänner mig så mycket.
Men idag måste jag köra ett pass. 

Igår var vi på bio. Trodde först att vi skulle missa hela filmen då kön sträckte sig ända ut på gatan och vi fick stå och frysa benen av oss i kylan. Hon som skriver vägrar ju strumpbyxor under jeansen och det var nog tio minus där ute.
En man som heter Ove såg vi. Jag har ju läst boken och jag vet faktiskt inte vilken som var bäst. Filmen var väldigt bra. Rolig och väldigt fin. Trots det arga och bittra i Ove finns ett stort hjärta och jag tyckte väl att det kändes mer i boken än vad som syntes i filmen, men han levde kvar länge inombords efteråt. Se den!

Nä. Nu måste jag väl stiga upp. Äta frukost och köra ett pass med styrka.
Kommentera inlägget här: