PT-Nettan

Träning i vardagen

Sista dagen på året

Kategori: Allmänt

https://open.spotify.com/track/1DM0p3WrhjLh6sddmLK0c9

Nyårsafton. 
Jag startade min dag med yoga och promenad. Fick tips av svägerskan om en yoga-app och den är verkligen bra. Jag smög ner till träningsrummet imorse, innan alla vaknat. Tände ljus, rullade ut mattan, släckte ner och satte på appen. Hemmaträning när den är som bäst. Himla skön start.

Allt är förberett här nu. Bordet är dukat, efterrätten i kylen, bara gästerna som fattas. Vestbergs kommer hit och sedan Jonas o Linnea. Barnen längtar till raketerna. 
Men jag måste byta om, det har jag inte gjort. 
Gott nytt 2016 🍾🎉🍸
❤️❤️❤️

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-12-31 | 16:39:48

    Vad heter appen?

    Å Gott nytt år Liten 🎉

  • Anonym säger:
    2016-01-01 | 01:48:43

    Yoga studio heter den. MEN du gett nog skaffa en Ifån... eller så finns det en likvärdig för android?

Kommentera inlägget här: