PT-Nettan

Träning i vardagen

En allsköns dag

Kategori: Allmänt

Skön dag idag. Hett i solen, så länge den var framme. Albin hade juniortävling idag och jag och Thea var lämnade till vårt öde. Härligt att få vara ensamma en stund.
Jag for till stan och fick en genomklippning av håret. Inget som syns, men det känns. Lite lättare. Jag vill spara ut det lite känner jag och sen göra något nytt. 
Sen åkte vi till stranden, lät Colin bada lite. Han var inte alltför förtjust i vågorna, men fikade gjorde vi.
Molnen kom. Åskan kom. Regnet kom. Inte stod det på SMHI-appen, men är vi förvånade?

Albin kom hem sedan, glad, men något blöt. 30p hade han fått ihop och en sjätteplats. Nästa onsdag vill han tävla igen och vi hejar på.

S åkte på herrmiddag på Bishop och jag tog hit Ulrica och pojkarna för att käka pizza ihop. Lite spontanitet på en onsdag är aldrig fel. 

Imorgon en golfrunda igen. 
Kommentera inlägget här: