PT-Nettan

Träning i vardagen

Härlig start

Kategori: Allmänt

Jag har en bra chef. När något så otrevligt som cellprov ska göras, då ger hon mig en halv dag ledigt. 
Vi passade på att gå på Albins utvecklingssamtal och jag hämtade ut tapeterna som kommit. Man kan nästan säga att jag fick tillbaka lite tid från igår.

Men till slut var jag tvungen att sätta mig där i stolen ändå. Ingen större fara. Man blir lite luttrad efter att ha fött barn, men det är ändå något jag drar mig för att göra. Utlämnande. Fast jättebra att det görs, helt klart. 

Utvecklingssamtalet gick bra. Jag blir nästan förvånad. Vet inte vad jag skapat för bild i mitt huvud, men inte riktigt den fröken berättade om. Antar att tjatet om läxorna hemma inte speglar hur det är på skolan och det är ju väldigt skönt. Han uppför sig väl i alla fall. Det är det viktigaste tycker jag.

Nu är det kortvecka hörni. Och påsklov snart. Lovely!
Kommentera inlägget här: