PT-Nettan

Träning i vardagen

Äntligen helg

Kategori: Allmänt

Jag har jobbat och jobbat och jobbat. Det bara maler i huvudet nu. Vrider och vänder på betygen. Fria eller fälla. Hur vet man vad som blir rätt? Hatar det här.

Jag har försökt att glömma bort alltihop och göra det jag tycker är roligt.
Hamnade här.



Det var igårkväll. Blåsigt. Väldigt blåsigt. Men jag gick på mitt par.
Imorse var vi där igen. Lämnade kidsen hemma. Bästa golfvädret.


Ro i själen. Sänkte mig två snäpp till efter lite räknande. Känner mig lite lurad av appen på telefonen. Den visar inte rätt och som tur var kollade jag upp det. Nu blir det score-kort på stenåldersvis framöver tills jag når mitt mål att komma ner till 36. Det känns som att det inte borde vara så svårt.

Nu njuter jag i solen. Vi har städat hela huset. Ikväll har vi middag med Håkanssons och Vestbergs.
En cider först.



Kommentera inlägget här: