PT-Nettan

Träning i vardagen

Advent

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag här med möra ben igen. Tredje passet den här veckan. I torsdags blev det mest överkropp. Jogging, 40 armhävningar, 40 situps, jogging emellan, sedan 30 reps av varje, jogging och så 20 reps av varje - så snabbt som möjligt. Helt slut på.
Idag blev det ben. 10-9-8-...osv ner till 1 repetition av benböj med stegrande vikt. Lite svårt när vi inte har så många vikter. Jag fick liksom hålla dem i handen. Sen var det svårt att veta hur mycket jag skulle klara av, så jag tog det lugnt i början. För lugnt faktiskt. Slutade på 35 kilo och det var ju lite lite, haha. Men nu vet jag till nästa gång.

Jag har bakat med barnen också i helgen. Godis med Thea igår. Det lämnar jag till barnen att äta upp. Idag gjorde vi lussebullar. Mysigt, även om Albin blev gråtfärdig över hur svårt det var att rulla degen.



Pyntat har vi gjort och köpt en tomte som nu heter Anders Bagge. Thea tyckte att han var lik honom. 



Ikväll spelar Albin bortamatch i Nordmaling och vi har varit på kalas hos Ulrica. Helgen är slut.


Kommentera inlägget här: