PT-Nettan

Träning i vardagen

Många steg

Kategori: Allmänt

Oj, vilken träningsvärk jag haft, särskilt i benen. Som en gammal tant har jag låtit. 
Idag hade vi pedagogisk eftermiddag och medan andra skolor kanske sitter och diskuterar pedagogiska frågor har vi flyttat. Burit och burit och burit i fyra timmar. Flyttat ut ur tre rum och flyttat in i två andra. Som små myror som verkställer order har vi gått från ena änden till den andra. Ont i fötter, ont i armar och slut i huvudet.
Jag behöver inte träna idag känner jag. Enligt appen på telefonen har jag gått 9492 steg, vilket blir 6,69km. 

Nu ligger jag i badet med lavendelolja i. Återhämtar mig. Det ska visst vara avslappnande. Ansiktsmask har jag också lagt. Det gäller att göra någonting bra av en jobbig dag.



Kommentera inlägget här: