PT-Nettan

Träning i vardagen

Sol och bad

Kategori: Allmänt

Jag minns knappt vad jag skrivit sedan sist. Dagarna har gått in i varandra och det har blivit mycket golfspelande. Fyra dagar i sträck tror jag.
I lördags var vi alla tre med i Toyota Scramble. Extra kul att Albin var med i laget. Han gjorde det såå bra och klagade inte en enda gång under de sju timmar det tog. Räddade oss flera gånger med sina fina utslag och satte birdie-putten två gånger. Själv lyckades jag en gång men annars var jag urdålig. Varmt som sjutton och huvudvärk redan efter två hål... Vi kom på 20:e plats av 41 lag och det var vi väldigt nöjda över.
Vi stannade kvar över natten på Vecke, jag och S efter en vinstgåva från svärfar. Det var ju ingen höjdare direkt. Man kan helt enkelt säga att vi bott bättre, men jag vet också att vi nog fick det sämsta rummet de har där. Tyvärr.
Vi spelade igen morgonen efter, alltså i söndags, och då gick det bra. För mig. Sänkning. Äntligen!! Sedan mötte vi upp barnen vid Billsjö och softade med sol och bad där med svärföräldrar och Bibbi och Ulf. Skönt.

Idag åkte vi med grannarna och Martin och barnen till Gullvik. Eller det var tanken, men himmel vad grått det var ute vid havet. Vi vände och for till solen vid Prästänget. Mycket bättre. Skönt i vattnet och trevligt sällskap. Det är ju på en strand man vill vara sådana här dagar.

Kommentera inlägget här: