PT-Nettan

Träning i vardagen

Solskensveckan

Kategori: Allmänt

Vilket väder vi drog hem från Cypern. Bara sol och värme hela veckan.
Jag spelade ju tävling i tisdags. Det gick så där. Fem slag mer än mitt handicap. Ingen vinst att inkassera där inte. Däremot hade jag väldans tur i utlottningen av priser på scorekortet.

450 kronor känns skönt att ha i presentkort i shopen. Jag tror att det till och med var en större summa än vad tvåan och trean fick i själva tävlingen. Knas!!

Igår åkte vi till Sandudden. Strålande sol här i stan...men f så mycket moln där. Så fort solen tittade fram tog jag mig ett dopp i alla fall och barnen badade lite. S lekte hajk och korven blev faktiskt perfekt varm.

Idag var vi åter på golfbanan, tävling igen. Damerna skulle grabba en kille/man och spela som ett lag. S jobbar, så jag frågade Albin. Otroligt nog sa han ja. Det gick väl ok. 38 poäng skrapade vi ihop tillsammans och han gjorde det jättebra för att knappt ha spelat något alls i år. Han har inte varit sugen helt enkelt. Det blev en 20:e plats för oss av 28 lag. Inte sist. Han blev taggad i alla fall, så imorgon spelar vi igen. Roligt!

Kommentera inlägget här: