PT-Nettan

Träning i vardagen

Oj

Kategori: Allmänt

Men oj. Vad har hänt här? Hela appen ser annorlunda ut. Är det verkligen bara tre månader sedan jag skrev? Jag ser i alla fall inte annorlunda ut. Bara lite starkare.


Jag har gömt mig i träningsrummet i tre månader kan man säga. Styrketränat och så. Har inte haft det rätta drivet att skriva och det har jag inte nu heller men fingret liksom tryckte till här. Nåväl.
Jag har följt ett program nu i nio veckor. Tre kvar. De tyngsta. Härligt att känna mig starkare. Det händer saker varje vecka i princip och nu är jag uppe i följande x5:
Knäböj: 55kg
Marklyft: 60kg
Bänkpress: 40kg
Militärpress: 25kg
Rodd: 50kg

Vad det är roligt att jobba mot ett mål! 

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2020-04-13 | 08:53:11

    Asså NÄR tänker du uppdatera dina läsare på vad du gör? Det är över 3 år sedan! 🤔

Kommentera inlägget här: