PT-Nettan

Träning i vardagen

Veckosnack

Kategori: Allmänt

Det var nästan som semester förra veckan när åttorna var på prao. Ändå hade jag inte tid att skriva här. Eller lust. Det är så mycket annat som snurrar i huvudet just nu och att då försöka skriva också går bara inte.

Åttorna var alltså på prao och jag tappade hur många lektioner som helst. Det kom väldigt lägligt med tanke på rättningshögen som låg på bordet. Jag hann faktiskt få undan allt. Grymt skönt och rogivande.

I fredags åkte jag hem tidigare och halv tre satt vi i bilen på väg till Sundsvall, jag och barnen. En liten minisemester för mig och Thea, för Albin en hockeycup. Vi hann med en bio på fredagkväll och sen upp tidigt på lördagmorgon för att lämna av Albin i Njurunda. 
Det blev några turer mellan hockey-hallen och Sundsvall. När pauserna var långa, eller när Albin vilade en match passade jag och Thea på att shoppa, både i stan och på Birsta. Mycket rea.
Vi har käkat hotellfrukost, ätit sushi, surrat med hockey-föräldrar och hejat Svedje till ett brons i den sista cupen för säsongen.
En fin resa.

Nu är man ganska mör. Lagom till att helgen tog slut... 


Kommentera inlägget här: