PT-Nettan

Träning i vardagen

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Ny vecka. My god vad snabbt det går. Det är knappt man hinner med själv.
Och jag tror inte att man kan klämma in mer under en vecka än denna.
Jag tror att jag har sju utvecklingssamtal  på kvällstid, började idag med fyra. Onsdag tre till och jag kommer knappt hinna hem förrän jag ska gå på Albins föräldramöte och boka hans utvecklingssamtal. 
Vi har skogsdagar nu också med niorna i dagarna tre. Matsäck, bussturer, skogspromenader med guidning och matlagning utomhus. Förhoppningsvis i bra väder och med glada elever.
Albin och Thea tar kort imorgon och vill förstås bli stylade. Jag har stått och krusat Theas hår nu ikväll bara för att vinna tid imorgonbitti och Albin ska ha tuppkam med röd spray.

Tja. Bara tuta och köra.


Kommentera inlägget här: