PT-Nettan

TrÀning i vardagen

👎

Kategori: AllmÀnt

Meeen. Jag vaknade igĂ„r av hosta, huvudvĂ€rk och med en röst av mörkare slag. Äsch, det kan man jobba med Ă€ndĂ„, tĂ€nkte jag och körde till jobbet. Fast sen kom hĂ€ngigheten, strax innan jag skulle pĂ„ utbildning pĂ„ Pinassen. 
Jag fick nog feber dĂ€r, runt lunch. De sĂ„g det i mina glansiga ögon nĂ€r vi Ă„t pĂ„ Waynes Coffee. Jag tog en Ipren efter nĂ„gra timmar och hĂ€rdade ut. Jag Ă€r ju lite sĂ„n, vĂ€grar vika ner mig typ. 

Fast idag Ă€r jag hemma. Det finns grĂ€nser Ă€ven för mig. Ögonen rinner, torrhosta, hes, förhöjd temp och bara helt slut. 
Det Ă€r bara sĂ„ trĂ„kigt det hĂ€r. Jag tycker inte om att vara sjuk. Inte van. Det kĂ€nns som flera Ă„r sedan sist och nu tvĂ„ helger i rad. 
Chefen sa igÄr att det bÀsta med att vara sjuk Àr att man fÄr Àta vad man vill. Ska ta henne pÄ orden och bara Àta gott.

KOMMENTARER:

  • Anonym sĂ€ger:
    2016-01-29 | 12:08:57

    Krya pĂ„ dej! HĂ€r i vĂ€rmen hade det inte varit nĂ„n höjdare att ha feber😜 Kramisar

Kommentera inlÀgget hÀr: