PT-Nettan

Träning i vardagen

Dagar som går

Kategori: Allmänt

Det gick några dagar till på det här sommarlovet. 
Badhuset igår. Thea utan armpuffar och hon simmade på, tappade orken, vilade och simmade lite till. Rutschkanor och magic eye. Det var roligt.
Sen hände ju det bästa i en sju-årings liv. Örhängen.


Så små att de knappt syns, men de är där. Små rosa blommor och Thea är helnöjd. Det gjorde lite ont tyckte hon men rörde inte en min. 

Idag handlade det mesta om golf. S tog en lektion och jag nötte på. Albin provade på att spela tävling. Okoncentrerad och hjulade på händerna  mitt i banan...herregud. Tror att han inte är riktigt mogen för allvar än.
Vi gick nio hål, jag och S, nu ikväll. Nötte på med det nya och det gick bra. Hade jag skött puttningen också tror jag att sänkning hade varit nära, men jag är nöjd faktiskt. 

Imorgon...ett oskrivet blad.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-06-30 | 22:32:53

    Ska försöka komma ihåg att titta på några fina till henne när jag är i Turkiet. Är det rosa och lila som gäller? 😉

  • Anonym säger:
    2015-07-01 | 07:29:17

    Gulliga du! Ja, precis de färgerna 👌😄

  • Anonym säger:
    2015-07-01 | 08:08:41

    Va härligt att Thea fått göra hålen! Stolt över henne.. Hoppas att ni har det bra allihopa- det har vi!

Kommentera inlägget här: