PT-Nettan

Träning i vardagen

Vad är jag?

Kategori: Allmänt

Är jag frisk nu? Ingen feber idag och jag hämtade Albin imorse i Svedje som sovit över där med laget. Vi åkte direkt till Bjästa för match, men jag for hem och vilade. Skjutsade Thea på kalas och städade lite. Ytterst lite.

Jag har haft huvudvärk större delen av dagen igen och om jag ska vara ärlig har inte orken kommit tillbaka riktigt. Så vad är jag? Pigg nog för att jobba, eller behöver jag en dag till? Vet inte. Får ta beslut imorgon.

Något annat nu. Thea har börjat träna på spanska. Simon hittade lappen på hennes skrivbord. Frågan är om hon kan uttala orden också...? 





KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-02-02 | 07:01:12

    Men vilken stjärna Thea är! Att bara komma på att skriva på spanska..! Vad händer härnäst?? Kanske hon kan prata på spanska snart??

  • Anonym säger:
    2016-02-02 | 07:01:12

    Men vilken stjärna Thea är! Att bara komma på att skriva på spanska..! Vad händer härnäst?? Kanske hon kan prata på spanska snart??

Kommentera inlägget här: