PT-Nettan

Träning i vardagen

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Oj, nu var det länge sedan jag skrev. Jag har hamnat i något slags stillestånd med skrivandet. Det går i perioder det här. Sen har det varit mycket nu på slutet. 


Fast nu när avslutningen är gjord och jobbet mest består av städning och annat jox kan jag använda hjärnan för bloggen också.

Jag vet inte vart jag ska börja riktigt känner jag. Men, vi börjar här.


Vi tog bilen på en liten tripp till André och Sandra i Tyresö. Umgicks, spelade spel och åt gott. Jättetrevligt. Och varmt!


Galet varmt. Som utomlands och ville inte åka hem.

Det blev premiär på golfbanan i Nynäshamn och även om scoren inte blev så bra, kändes slagen riktigt bra. Långa och fina. Så glad och nöjd! Det är sällan jag blir det. Än har vi inte lyckats spela här hemma då vädret varit skit. Men, imorgon, då ska vi gå 18 hål! Äntligen!

Terminen led mot sitt slut och jag och Magnus tog klassen till Sandudden och körde lite lekar och tävlingar och åt sallad på gräsmattan. Solen sken och vi hade lite lä på vänstra sidan om udden. En fin dag med bästa sällskapet. De är så härliga, 8A!
De börjar redan bäva för nästa år. Inte för att det blir mycket skoljobb, utan för att behöva skiljas från varandra. Ett gott betyg tycker jag!

Avslutning igår, men det får bli ett eget inlägg.

Kommentera inlägget här: