PT-Nettan

Träning i vardagen

Köpstopp

Kategori: Allmänt

Vi behöver köpa nya tallrikar, skålar, glas och kaffe- och te-koppar. I samma stil. Jag stör mig enormt på att vi inte har 12 tallrikar och skålar, att kaffekopparna och muggarna är av olika stilar och färger och jag får ångest när de inte räcker till alla gäster vid kalas och liknande.
Ikea är den självklara lösningen. Billigt och fint på samma gång. Dessvärre har jag en man som inte är ett fan av Ikea. Ja, inte grejerna där utan mer vandringen runt på stället. Han suckar högt när jag nämner att vi måste åka dit. Men, så kommer jag på det! Man kan ju handla online.
Sitter länge och väl och väljer ut det jag vill ha, velar mellan färger och former. Nästan lika roligt som att gå där. När jag är klar med min lista och ska börja beställa ser jag att inget av det jag vill ha går att handla online! Det borde jag förstått, eftersom det är porslin, men jag blir besviken ändå.
Simon suckar igen. Det blir en resa ner på påsklovet ändå.
Kommentera inlägget här: