PT-Nettan

Träning i vardagen

Vårfint

Kategori: Allmänt

Jag längtar till våren, riktigt, riktigt mycket. Det har jag sagt några gånger nu.
Vår är som en nystart. Man vill ha nya gardiner, ny färg på väggarna kanske och nya blommor. Det köpte jag idag. Nya blommor alltså. När inte våren vill komma ute måste man låta den komma inomhus. Och jag känner mig lite gladare när jag tittar på dem i köksfönstret.









Det var väldigt motigt att köra crossfit idag. Att komma igång efter sjukdom har alltid varit min fasa. Att börja om och skapa rutin igen. Idag blev det två mini-pass.

Knäböj 5-5-5-5 + 20 st
Därefter...

Max antal reps på 20s, vila 10s, 8 varv
Frontböj 10kg

Mina: 55st

Vila 2 minuter

På tid, 3 varv
200m löpning (jag: 1,5min hopprep)
10 Thrusters 8kg

Min tid: 8 min prick

I veckan jobbar jag hårt. Måste ju ta igen en veckas frånvaro. Och sedan......sportlov!

Kommentera inlägget här: