PT-Nettan

Träning i vardagen

En bra början

Kategori: Allmänt

Vilken skön start på dagen jag fick idag. Ingen av barnen krånglade det minsta, varken med frukosten, påklädningen eller lämningen. Nästan så att jag undrade om jag fått med mig rätt barn. Det händer nästan aldrig att det går så smidigt, för alltid är det någon av dem som tycker att något är fel. Sockarna, klänningen, tröjan eller skorna. Det är bara att försöka njuta av stunden. Imorgon är en ny dag och jag vet att det sällan brukar gå bra två dagar i rad.
Jag har Danmarks bidrag i ESC i lurarna på väg till jobbet. Danmark fick låga poäng och deras uppträdande var inte så pulshöjande, men jag gillade låten direkt. En riktig nettan-låt.

KOMMENTARER:

  • Ulrica säger:
    2012-06-03 | 21:01:55

    Jag gillade också denna låt på en gång :)

Kommentera inlägget här: