PT-Nettan

Träning i vardagen

Högt tempo

Kategori: Allmänt

Så sitter jag äntligen här i soffan och kan slappna av. Barnen sover efter hockeyträning och lek hos en kompis. Jag hann i alla fall säga hej, pussa och krama och natta en av dem. Det är värt mycket. Det har varit en fin dag idag trots den sena kvällen. Och imorgon gör jag sista samtalet. Hur härligt låter inte det? Det är trevliga samtal. Men. Det tar mycket kraft och energi från en.
Leveranserna duggar tätt nu, lagom till att lönen kommit. Julkorten ligger i brevlådan, tapeterna finns att hämta och på måndag kommer garderoberna. Direkt efter jobbet hämtar jag ut en tegelsten till bok på posten också. 50 nyanser av honom. Det är så många som pratar om denna erotiska och romantiska roman, att jag var tvungen att köpa den själv. Återkommer med min åsikt.
 
 
Kommentera inlägget här: