PT-Nettan

Träning i vardagen

En riktig tjejdag!

Kategori: Allmänt

Vilken rolig dag vi haft idag, Ullis och jag. Tåget gick punktligt och vi tog favoritaffärerna först. Hittade både det ena och det andra. Mycket flams och trams. Och sedan en jättegod lunch på Allstar. Vi var dock lite sena till tåget hem, seg kö till biljetterna, så vi köpte lite tidningar och satte oss på ett fik istället och fortsatte med flamsandet och surrandet tills nästa avgång gick.
Men, väl hemma igen insåg jag att jag hade en påse för lite med mig hem. Skit!! Nu tror jag att min klänning är nere i Sundsvall, eller Gud förbjude, i någon annans händer. Illa!!
De håller på att undersöka saken. Fortsättning följer.

KOMMENTARER:

  • Ulrica säger:
    2013-07-30 | 19:40:11

    Tack "gumman" :) för den här härliga dagen. Hoppas det ordnar upp sig med den borttappade påsen!

  • Anonym säger:
    2013-07-31 | 08:46:28

    Tack själv gumman! Ler fortfarande :-D
    Det var en jätterolig dag! Inget nytt om klänningen dock, j...a skit!

Kommentera inlägget här: