PT-Nettan

Träning i vardagen

Mycket på en fredag

Kategori: Allmänt

Morgonen kunde inte ha startat bättre. Utan frukost åkte jag till jobbet i den tidiga morgonen. Adventsfika bland levande ljus. Mysigt och gott med skinksmörgås och lite gobitar. 
Adventssamling i kyrkan lite senare på förmiddagen. Allt enligt tradition.

Nu har vi kommit hem från julbordet. Och jag kan inte låta bli att tycka att det är överskattat. Jag åt inte så mycket med andra ord. Lite skinka, tunnbröd, lax och prinskorv är jag nöjd. Ägg också såklart. Men annars. Nej. Jag är inte så förtjust. Trött som tusan är jag också. 
Godnatt.

KOMMENTARER:

  • Marii säger:
    2014-11-29 | 14:20:56

    Vi är långt från julstressen! Badar i poolen, har varit på 3 marknader idag....

  • Anonym säger:
    2014-12-01 | 21:19:56

    Härligt! Njuuuut!

Kommentera inlägget här: