PT-Nettan

Träning i vardagen

Ingen bra fotograf

Kategori: Allmänt



Julafton och det här var den enda bild jag tog. Maten är uppäten, julklappsleken är över och strax efter kommer tomten. Jag är så dålig på att fota. Men det var en väldigt mysig jul. Mycket skratt.
Och bästa julklappen blev den från S. En golfklubba. Min första riktiga wedge. Längtar tills jag får prova den. Nu står den i bagen i väntan på våren. Det känns länge dit.

Juldagen var lugn. Vi skrotade runt hemma och jag kände mig inte riktigt pigg. Mådde till och med lite illa. 

Igår gick jag och barnen på rea. Thea ville till Cubus. Hon köpte tre plagg på rean för sina egna pengar och jag två par jeans och en poncho. En fika hann vi med också.




Och så bjöd vi klanen Sundbergs på middag på kvällen. Oxfilé med potatis och morötter i ugn. Créme brülee till efterrätt. Gott. 
Jätteroligt att ha alla här och herregud vilka livfulla diskussioner det blev. Tur att det är högt i tak här. 





De där ljusstakarna fick vi av svärmor i julklapp. Superfina. 

Ikväll ska vi åter till Billa. Äta middag och låta kusinerna leka. De har så roligt tillsammans. Jag måste komma ihåg att fota då.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-12-28 | 23:16:36

    Gud va fina ljusstakar? Var är de köpta?

  • Anonym säger:
    2015-12-29 | 10:18:22

    Himlen runt hörnet! De har ju flyttat sin lokal ut till Billsta, rea där nu. Tror att det är rea på ljusstakarna också!

Kommentera inlägget här: