PT-Nettan

Träning i vardagen

Stress

Kategori: Allmänt

Mina torsdagar är lite kompakta. Vi skulle nästan kunna säga stressiga. Inte så mycket lugn. Inte så mycket ro. Har jag tur hinner jag gå på toa vid lunch. Idag var klockan två innan jag hann dit. 

Det började redan på morgonen. Orosmolnen landade i magen. Gud,
så jobbigt det är att börja en dag så. Helt slut innan klockan var halv nio. 
Och sen då. En undersökning från Umeå universitet, som eleverna skulle göra på paddor, som kom sent igår. Med länkar till sidan, olika för varje elev, som inte ville funka. Jag sprang som en tätting. Lämnade klassen och skrev adressen på elevernas paddor så många gånger att jag kan den utantill fortfarande. Ingen större hit direkt.

Men jag fick belöning sedan. Lugn och ro och en semla innan dagen var slut. Skönt. 
Och silver på stafetten. De är otroliga våra skidåkare. Det blir roligt att se långloppen i helgen.
Imorgon är det fredag och lov. Härligt!
Kommentera inlägget här: