PT-Nettan

Träning i vardagen

Aaah

Kategori: Allmänt

Det var lite skönt att komma på jobbet och göra så här✌️ imorse. NO-läraren som ville spöa mig i wordfeud fick sig en knäpp på näsan. Snacka går ju.
Och så fick jag en kram av den längste på skolan. Ingen dålig dag trots huvudvärk.
Så har jag det, pikar och skämt till höger och vänster. Roligt nästan jämt.

Imorgon är det fredag igen. Fattar inte vart dagarna tar vägen. Det var tänkt att vi skulle gå på hockey i helgen med jobbet, men det blir inget. Jag hade fixat barnvakt. När jag sa till barnen att de inte behövde sova över hos farmor och farfar blev de så besvikna och ville sova över i alla fall.
"Då får vi fika på sängen."
Så nu blir det så ändå. På lördag. 

Sen vill jag bara slå ett slag för Antikrundan. På torsdag, den 5:e, sänder de avsnittet från Örnsköldsvik. Min ingifta moster är med i programmet om en skulptur av Milles. En helt makalös historia som fortsätter i Stockholm sedan. Jag kommer absolut att titta.
Kommentera inlägget här: