PT-Nettan

Träning i vardagen

Happy birthday!

Kategori: Allmänt

Albin fyller tvåsiffrigt och jag tänker, shit vad ung jag måste ha varit då när han kom. Jag känner mig fortfarande som 26. 
Men nu är det ju inte mig vi ska prata om, utan dig, goaste killen, som fortfarande vill krypa intill mig i soffan och mysa under pläden. Du har inte vuxit ifrån det än och jag tar varje chans. Ibland kommer det en puss också, men oftast drar du upp byxbenet och vill bli kliad. 
Du är snäll med Thea också. Nästan för snäll. Låter henne gärna ta den där sista godisbiten för att undvika att hon blir sur. Men rätt ofta retas du också och visst, jag kan bli rätt less på det.
Det bästa med dig är din glädje, nyfikenhet och omtänksamhet. Du vill andra väl och det märks. 
Mysiga du. 
Du har spelat NHL hela dagen på ditt nya Playstation och jag hoppas att skönsången imorse svarade upp till dina förväntningar. Att du haft en fin födelsedag. Vi älskar dig gogubben! ❤️



KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-04-21 | 22:03:24

    Albin är en toppenkille! Jag blir så stolt då jag ser honom..och ❤️ sväller...! 10 år har gått fort😀

  • Anonym säger:
    2016-04-21 | 22:03:25

    Albin är en toppenkille! Jag blir så stolt då jag ser honom..och ❤️ sväller...! 10 år har gått fort😀

Kommentera inlägget här: