PT-Nettan

Träning i vardagen

Julen 2016

Kategori: Allmänt

Det blev äntligen jullov. Sista veckan var en lång nedräkning av dagar och timmar. Dagarna förgylldes ändå med skratt, maskerad och så den årliga volleybollen mot niorna. Vi körde ett luciatåg med Peter som lucia. Kanske inte det hippaste vi gjort, men det är svårt att slå den gången vi klädde upp oss till tänderna och blev vårt vackraste jag. Hur som helst, vi förlorade stort. En kross. Så vi pratar inte mer om det.


Julen kom till slut. Likaså tomten i en yngre version. S tog över rollen i år och jag tycker inte att det blev sämre direkt. Barnen har ju liksom listat ut allt redan ändå.
Sedan dess har jag softat. Har varit så j trött. Sovit länge på morgonen och ändå inte känt mig utvilad när jag vaknat. Före tio har jag inte gått upp. Lite krasslig har jag också känt mig.

Men idag körde jag ett lugnt pass, golfspecifika övningar och konstigt nog är jag piggare. Imorgon går jag in i period 2 i mitt träningsprogram, samma övningar men upplagt till ett superset. Känns spännande.

Nu är jag här och med tanke på att jag har tid att skriva kan ni ju förstå att det inte går så bra för hemmalaget...som vanligt.




Kommentera inlägget här: