PT-Nettan

Träning i vardagen

Lite depp

Kategori: Allmänt



Smidigt när man kan förnya recept på nätet och bara hämta ut.
Jag har ont i örat. Vaknade igår morse av att örat dunkade och kändes helt igensvullet. Sen drog det upp till huvudet också. Fick en 1g alvedon av en kollega och dagen kunde genomlidas, men det var tillbaka idag igen. Värre faktiskt. Ont när jag vrider huvudet, gapar och bara rör lite lätt runt om. 
Men jag vet ju vad det är. Hörselgångsinflammation. Och idag kunde jag hämta ut lite droppar. Hoppas det hjälper för jag känner mig inte pigg. 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-05-26 | 21:04:59

    Säg bara till om du behöver fler 1 grammare! Hoppas dropparna gör sitt jobb! 💗

  • Anonym säger:
    2016-05-27 | 08:41:56

    Usch, va trist! Jag hade "örstyngern" när jag växte upp, inte alls kul! Bibbi har också öronsmärta nu, nåt som "går" nu?? Krya på dej! Kraaam

Kommentera inlägget här: