PT-Nettan

Träning i vardagen

Teknikens under

Kategori: Allmänt

Innan vi tog en spontan-tripp till Härnösand och Technichus hann jag med ett besök hos tandläkaren och klippa både far och son i huset. Hos tandläkaren gick det väl så där. Det såg fint ut, förutom en lagning som spruckit och som jag måste fixa till. Jag som trodde det var frid och fröjd på den fronten.
Klippningen gick bra i alla fall. Albin har en skitsnygg frilla nu. Lite rakat på sidorna och så det långa håret draget bakåt. Med riktigt hårgelé den här gången.

Technichus var kul. Mycket grejer att stanna till vid.

Den här massagestolen var grymt skön. Särskilt under fötterna och rumpan. Synd bara att det var kö till den och att jag bara fick två minuter innan jag blev uppkörd av S. Där hade jag kunnat sitta i en halvtimme.

Kommentera inlägget här: