PT-Nettan

Träning i vardagen

Frågestund

Kategori: Allmänt

Albin 10år
Thea 8år


1. Vad brukar mamma alltid säga till dig?
- Hej!
- Jag orkar inte

2. Vad gör mamma lycklig?
- Att få vara med oss

3. Vad gör mamma ledsen?
- När vi bråkar

4. Hur får mamma dig att skratta?
- När du kittlar mig
- När du berättar en dålig saga

5. Hurdan var mamma som barn?
- Rolig
- Hjälpsam

6. Hur gammal är mamma?
- 37
- 36

7. Hur lång är mamma?
- 1.63
- Jag vet inte

8. Vad är mammas favoritsysselsättning?
- Golf!

9. Vad är mamma jättebra på?
- Golf!
- Baka och laga mat

10. Vad är mamma inte så bra på?
- Spela hockey
- Spela innebandy
What??!! Jag har ju gått i det!
- Gått ja, sa Thea.

11. Vad jobbar mamma med?
- Lärare

12. Vad är mammas favoritmat?
- Sushi
- Hamburgare

13. Varför är du stolt över mamma?
- För att du är rolig
- För att du är snäll

14. Om mamma var en seriefigur så vem skulle hon vara?
- Pikachu

15. Vad gör du och mamma tillsammans?
- Letar pokémons
- Bakar


16. Vad är likt mellan dig och mamma?
- Samma storlek på fötterna
- Ansiktet

17. Vad är olika mellan dig och mamma?
- Ansiktet
- Hårfärgen

18. Hur vet du att mamma älskar dig?
- För att vi är dina barn!

19. Vad är mammas favoritställe dit hon gillar att gå/åka till?
- Stan
- Bredbyn

KOMMENTARER:

  • Å säger:
    2016-10-23 | 20:32:31

    Hahaha! Bredbyn :-)

  • A säger:
    2016-10-23 | 20:45:09

    Bredbyn! Jag dööör! 😂😂😂

  • Anonym säger:
    2016-10-23 | 20:45:19

    Ja, jag skrattade jag med 😄😄

Kommentera inlägget här: