PT-Nettan

Träning i vardagen

Inte där

Kategori: Allmänt

Äsch, det blev ingen fest för mig. Jag blev chaufför istället, åkte hem direkt och drog filten över mig.

Vilade hela söndagen och så vaknade jag på måndag morgon med en annan känsla i kroppen. Mer driv i stegen.
Förkylningen gick över snabbt, märkvärdigt snabbt. Jag har tränat, lugnt i och för sig, men dock tränat. Det känns bra.

Jobbet...har varit en aning stressigt. Plötsligt frågar folk om allt och jag kanske blir en aning disträ ibland. Jag känner det. Orkar liksom inte svara när jag är fullt upptagen med rättning eller vad det nu kan vara. Vågar knappt sätta mig vid skrivbordet faktiskt, så jag går hellre än sitter kvar, ibland mitt i ett samtal - herregud, så hemsk jag är! Jag tror att det märks också, men grejen är väl att jag behöver lugn och ro extra mycket nu. Få andas. Men även hinna jobba med mitt eget. Kanske får ta till hörlurarna ändå.

Chefen har gett mig mer avlastning. Några pass försvinner på måndagar för att jag ska få tid att gå igenom veckan med vikarien, men även för att kunna ha genomgångar med en klass. Något som är positivt.

Kommentera inlägget här: