PT-Nettan

Träning i vardagen

Vinster

Kategori: Allmänt

Det var en fantastiskt rolig helg. Niklas Sundström Cup i Modohallen och jag följde Albin och hans SIF med spänd förväntan, både hemma i soffan och på plats. Det var så spännande, trots att de gick obesegrade genom alltihop. Kanske just därför. När de spelade så bra ville man så gärna att de skulle få vinna hela cupen också. 

Och de gjorde det. 4-1 i finalen mot stora Husum-spelare. Så underbart! Till och med Thea hejade glatt med i ramsorna och klappade händerna.


Sen blev det måndag och jag tände till det första jag gjorde. På chefen till råga på allt. Dålig start. Dålig förmiddag. Jobbig dag. Alla känslor på en och samma gång. Sen blev jag mest likgiltig när ilskan runnit av, vilket tog två dagar. 

Jag har haft lönesamtal och jo, det verkar bli ett lönepåslag i år igen. Jag hade blivit j besviken annars, det kan jag lova. Sen får vi väl se hur många ören det blir i slutändan. 



Kommentera inlägget här: